vi ska gå hand i hand du och jag

Hey snyggingar! :D

Har haft en dunderhelg trots att jag har mått illa hela fredagen ;) På lördagen var jag och elin på Cornelias vårshow, hon var gryym ! Helt ärligt blev jag imponerade av alla som kunde saker jag inte kan, vilket var ganska mycket... Elin skrattade ganska mycket åt mig där bland alla trehopp och axlar! Sedan åkte jag och elin till stan och satt på donken en stund o snackade som vanligt! Sedan träffade jag CA och vi såg Hur många lingon finns det i världen, en huuur mysig film som helst. rekomenderar !
Nu idag har jag soviitt läänge och sedan åkte jag på dansen, som var grym som vanligt. Nu ska jag bara ta det lugnt tills sängen kallar.


bildbriiiiiiist ! 


HOPPAS ATT NI HADE EN BRA HELG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0