Francais

Salut !

Je m'appelle Sofia et j'amie francaise ! säger bara en sak, M V G på nationella ! Fuck yeah!

okey... vad ska jag skriva mer tro, gjorde syntest idag... gick väl bra, -1,25 på höger och -0,25 på vänster. blir nog inga glasögon än på ett tag. det lär ju visa sig. Torsdagen har varit som alla torsdagen, supermysiga. Vals på idrotten, jag och selma ägde ut alla ;) Elin var kvar i skolan med sin hjärnskakning och Amanda var sjuk... sedan mötte vi alla i skolan och käkade lunch. sedan var det engelska prov och sen satt vi och snackade till basgrupp.
Myyys ! Nu sitter jag här hemma i soffan och ska plugga till kemi och fysikprovet vi har imorgon. Sedan drar jag på bio med mina konfakompisar, looking forward to it! ♥

hahah förlåt för alla egobilder !
Nu ska jag läsa om jonbindningar !!

kissies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0