f j f s h !

Hey !

Vi har nyligen läst om etik och moral i skolan och jag funderade idag på uttrycket, slutet gott,  allting gott. det lär ju tillhöra konsekvensetiken, det spelar ingen roll hur handlingen är, bara resultatet spelar roll.
och ja, det var min dagens fundering ;]

Har iaf haft en i princip dunderbra dag ! Lite skumt i början men nu mot slutet har det vart bra ! Satt kvar i skolan till typ 4 sen gick jag och Elin hem till mig genom skogen o va där och haha gjorde typ ingenting. en sån himla bra start på veckan, i princip allt är fixat och nu är det bara att köra...!


ni får leva min mina egobilder, take it or leave it ! :D


love, sofia

älskling

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vi ska gå hand i hand genom livet du och jag om det händer ibland att vi lessnar någon dag, ska vi trösta varann, det e så det ska va, vi ska gå hand i hand du och jag...<3

2011-03-26 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0