LÄNGE LEVE SOMMAREN

idag har jag ridit islandshästar. eller bara en, som hetter Birk. Jag är fett stolt, för jag galopperade två gånger, töltade massor, skrittade och lite okänd gångart. ehe. Vi red utanför Silte, på gotland. Ner till vattnet och ut i vattnet. Det var supermysigt ! Lite smickrad faktikst, då Birk red i turgrupp för första gången någonsin.

och nämnde jag at jag ramlade av. Nej? jag ramlade av. när jag skulle sitta upp.
hästen stod under ett träd,
jag svingar mig upp,
han bockar,
jag hamnar på hans rumpa, på något ställe hanbd tydligen var väldigt känslig märkte jag
flyger in i ett träd,
ramlar in under honom,
ligger på marken och Birk kliver på knät. ett jäkla tur att han inte klev så hårt för då hade jag blvit mos. nu är jag bara lite öm o hade ett blåmärke sist jag kollade. men that's cool! ryggen och allt annat klarade sig utmärkt :D

och sen var det bara o sitta upp så red vi vidare. åh vad glad jag är att vi red, för det var grymt mysigt. (ehehe och tack elin och pepsi för att ni gav mig pluspoäng hos ledarna...:$)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0