BARA FÖR ATT DET ÄR F1H1

NU ÄR KLÄNNINGEN ÄNTLIGEN MIN! DEN ÄR HEMMA :D
SÅ GLAAD :D

är verkligen glad ! den hänger på min vägg och bara är precis sådär fin som första gången jag såg den. mhm. Lite som havet ser den ut, havsfärgen och solen som glittrar i det. poetiskt. åhh. ni får see sen. hihih. haha lite patetiskt att jag har typ ett lyckorus över det här? men jag har mycket saker i hjärnan och det är skönt att tänka på klänningen för den är så okomplicerad...<3

stockholmsresan gick super. på tået dit var det ett omfattande elfel, haha, så dom trodde att dom skulle få sätta alla resenärer på bussar. men vi slapp. hah! på vägen hem fick jag dock stå en timme på perrongen och vänta på tåget,just pga av detta elfel, dryggt. men det gjorde ingenting flr ju surare alla bra omkring mig desto lugnare blev jag för det går ju inte att göra något åt? så funkar jag !



charmig bild va?

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0